Sunday, May 28, 2017

සිත නිවෙන තැන​

මගේ කියලා නැති වුණාට​
බෝ පැළයක්...

මගේම කියලා තියේ මට​ ;

දවසින් දවස ආදරෙන්
නිලට නිලේ දළුදාන​

ලි සයිස් ගහක්​....



ගිම්හානෙක වුණත්
කොළ හැලිල හැඩි නොවෙන​
බිඳුණු හිත සනසන​
සැනසීම විතරක්ම මට දෙන

දරණීය​ ගහක්....



මං වෙනුවෙන්  මල් පූදන​
ඒ සුවඳින් හිත පුරවන​
ආත්මයට සිහිල ඉහින

පිස්සු කෝළම් ගහක්....



මගේ හිත දන්න​
දුකට ලග ඉන්න​
මගේ දිවියට හුස්ම පිඹින​

ගේම කියලා ගහක්​.....



පෙරදාත් පැතුව​
මෙදිනත් පතමින්
හැමදාමත් පතන​

කාටවත්ම
සම කරන්න බැරි

ජීවිතේ ගැඹුරටම​
සෙනෙහසේ
අක්මුල් විහිදුවන

හ පුදුම ගහක්......



මගේ සිහින පරිස්සමට​
අතු අස්සේ රැකගන්න
මගේම මගේම මගේම වුණු

රූස්ස ගහක්​....



හැමදාම දැවටෙන්න හිතෙන​
සෙවණින් මාව රකින​
මේ විශ්වයේ තියෙන​
පුදුම හිතෙන දේ......

ලියල නවතන්න​
හිතෙන්නෙම නැති
කොච්චර ලිව්වත්
කියන්නත් බැරි
මටම  හිතා ගන්න බැරි
ජීවිතේ හොඳම දේ....

ගේ මැජික් 🌳

ලෝකෙටම එකයි
ඒක මං ගාව​...........​



12 comments:

  1. පටක රෝපනයෙන් තව 1 ක් හදා ගමු නේද?..:)
    ලස්සනයි ලොක්කියේ අදහස.

    ජයවේවා!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. හැක්..ඒකත් මරු අදහස තමයි...ගොඩාක් විස්කෝතුයි හොඳේ!😇

      Delete
  2. Replies
    1. තැන්කෝ බොක්කා.....😉

      Delete
  3. හැක්.... නංගිට හඳ පායලා වගේ.තංතෝසයි...තංතෝසයි....
    අපිත් ඔහොම කියු හැටි මතකයි... මට හොඳ හැටි මතකයි

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඔව් ඔව් පුන් සඳ පායා මොරටුව දිලෙන්නා දිලෙන්නා...😆....ආඩවනේ මොහොමඩ් අයියටත් හඳ පෑයුවද​?කොහෙන් කොහෙන් හරි හඳ එළිය වැටිලාද කොහෙද මූණත් එක්ක බැබළෙනවා අප්පා....😂

      Delete
  4. හොඳයි.. හොඳයි.. මැජික් ගහ පරිස්සමෙන් බලා ගන්න....^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. ≧◠‿◠≦ තැන්කුයි තැන්කුයි සහෝදරී.....

      Delete
  5. උබේ කවි වල රහක් තියෙනවා

    ReplyDelete
    Replies
    1. ගොඩම ගොඩක් තැන්කූ ලූ හොඳේ.....😇

      Delete